Thursday 14 May 2009

Engkau Selekeh


I dont usually get comments. Maybe cuz i dont haf friends. (ROFL). (not actually on the floor) (for those who dont know ROFL = rolling on floor laughing). SO YESTERDAY which is 19 Jamadil awal 1430 ( YES ive been listening to IKIM but so what), i received a "komen selekeh" from someone(tengok selekeh coklat, eeeeeeeeeeeeh) . To further embarrass this someone, i want to paste the comment
like the kencing part.dlu pun aku penah buat tp time kecik2 r. just at the corner. ee.. hahaha.

ekceli....
i dont piss in the swimming pool la.... kutidak sama sekali berNYAHTINJA di kolam renang.... itu cuma gambaran ekspresinya... aduh, ada pula blog aku menjadi tempat peNYAHTINJA kolam renang berhimpun... itu hari di KGNS sebenarnya, ketika membina badan sambil berenang (ahakz =P ) pabila tiba di hujung kolam, bukan saja air nya suam satu macam, bau satu macam, tapi juda warnanya satu macam.
agaknya kencing dlm swimming pool ngan kencing dlm seluar time hujan lebat sme x?
belum lagi aku kencing dalam seluar ketika hujan lebat.... menarik sungguh idea ini... namun di shah alam, hujan tidak turun-turun. lama juga ku tunggu, pabila hujan aku di office pula. waduh-waduh. sesiapa yang akan ke Petaling Jaya ketika hujan mula turun, dan melihat seorang lelaki berkulit gelap berdiri sambil air kuning menitik dari seluarnya, sampaikan salamku. lambailah sambil berkata "hoi keliwon, lot keereem salaaaam"

sebagai penutup post ringkas ini, saya ingin meletak gambar salah seorang bestfrenku, yang merupakan anak buruh, bersama abangnya. kuambil gambarnya dari warta itu hari. sungguh kacak memberku, hensem pun hensem. abangnya pun kacak juga.


longhand bersama abangnya Zambry memegang slip gaji menebang pokok sebagai buruh

sungguh gembira kembar-kembar ini, saya pun menumpang gembira. jika selama ini belum saya ucap, sekarang kuingin ucap la, kongradulasi ya, longhand, atas kejayaanmu.

tinggalkanlah komen, buatku menguntum senyuman, (izi jgn marah weh. main jek. lekz ah weh. the dingo stole my baby)

9 comments:

Hazziq A said...
This comment has been removed by the author.
Hazziq A said...
This comment has been removed by the author.
Hazziq A said...
This comment has been removed by the author.
Hazziq A said...

weh.. Izi x kaco idup ko pn.. sian izi

Farhanah Izani said...

damn it.
not the first again.
and and and.
ohh.. serious thot kencing dlm swimming pool too.
and ppl dont usually give cmmnt
not cuz u xbyk kwn
mine mcm
'fana, ari tu kau tulis dlm blog.. bla bla'
ohhhhh.. baca but x cmmnt..
ok. dh membebel.
lalala~~
tata lotFI.

Izi =) said...

hey hey hey...izi di sini!!

ish..pengotor sial citer bnde2 kencing ni...dlm kolam ar...ujan lebat ar...bapak kotor..hahaha..

to haziq ayob:
tu la ko....sape suruh ko jd sumber inspirasi yg bukan2 kat lot tu...kan dah kene...hahaha.. aku dah taubat x nak citer yg bukan2 lg ngan lot...buatnye die paste citer aku tu kat sini mautsss aku....hahaha..

gmbar lawa tu weyh...haha...aku bersama 'abang' aku..LoL

lot, ko ade lg ke paper tu??? aku nak bleh??

burtzz said...

giler babi..
selekeh aramss sialll..
lu dalam diam ha longhanddddd.....

shitssss

Hazziq A said...

sialllalot!

tak masai2 kene label selekeh

izi, aku akan ikut nasihat ko

Hazziq A said...

yg ni last...

ye la lot.. ko seorang pembersih

ko memang pembersih

free counters
see the boxes at the bottom (of the post) ? Tick one if you have the time. Because if the genre is disliked, similar posts won't be done. thanks. btw fuck nuffnang.