Monday 11 May 2009

Kerana Kami Cemerlang

Pertama sekali saya ingin mengucapkan selamat hari ibu, kepada meraka yang belum mengucapkan sedemikian (seperti saya) maka sila sms ke ibu dengan segera.
Di samping itus, saya mahu meminta maaf kerana blog post kali ini berbaur sentimental dan sedih dan pedih ooooooooooooh pedih siaaaaaaaaaaaaaal lolz

Hari ini ketika menghadap laptop dan televisi 29" berjenama sony,  kutonton team mentah sampah arsenal tewas kepada chelsea yang penuh pengalaman. 1-4. rekod 20++ perlawanan tanpa kalah berakhir begitu sahaja. cewekku berada di messenger berbalas2 im, dia mengerti, tidak seperti cewek orang lain. memberku syafiq bertitah (lol)
SyaFiQ | Mencintai tidak semestinya memiliki...nam...: weh2/..
SyaFiQ | Mencintai tidak semestinya memiliki...nam...: miss ***** ni gf ko eh?
SyaFiQ | Mencintai tidak semestinya memiliki...nam...: bkn maen lg dier backing ko...
wah nama kne censor, seperti ada skandal pula, menarik sungguh. pasti ketika ****** baca, ada aja yang perluku pujuk. oink

ini bukan tujuan ku mempost ditengah malam. tujuan post berjudul "kerana kami cemerlang". petang tadi kuberjumpa dengan kanda. kanda yang lelaki. dia menasihatiku. kumeluah perasaan padanya. lama juga tidak meluah. terasa seperti mahu menangis di tapah nasi kandar di sebelah OTK.  L O L. simpanlah air mata untuk kehilangan lebih perit. bak kata pepatah, jantan kne jaga telur @ macho. 

"nasib baik ada ***** and ***. you make up for the parents la".
ah ayat itu seperti menggesel telapak slipar aiwoh pada lecetanku. pedih meluah. bukan senang nak meluah kepada ahli keluarga. lagi2 yang jarak umur 6 tahun. tapi pabila tiada orang lain disisi, dan peluang menampilkan diri, ambil aja lah.

kemudain ke apartment kanda pula. melihat kanda bermain bersama anaknya, ah, itu lagi menyayat hati. lolz. melihat bayi  berumur 2 bulan senyum pabila bapanya hadir, biasa kanda ke bandar singa. pabila pulang sudah pasti si sofiah tersenyum. pasti.
tidurlah dengan nyenyak. senyumlah pabila bangkit.

4 comments:

L said...

aww.. cute baby!

LeoLord said...

nice niece...

Farhanah Izani said...

...............
i cant breath
lol
cute baby, yes yes.
and and..
dah
xtau nk ckp ape
sms je la

Farhanah Izani said...

breathe*

free counters
see the boxes at the bottom (of the post) ? Tick one if you have the time. Because if the genre is disliked, similar posts won't be done. thanks. btw fuck nuffnang.